PRIMUL BLOG ECONOMIC: PROBLEMELE FINANCIARE ALE ROMÂNIEI. CE PUTEM FACE PENTRU A CREȘTE ECONOMIC?

17.03.2020

Cam lung titlul,nu? Ei,să nu mai comentăm și să trecem la subiect.

Avem patru ramuri mari și late pentru o Românie cu afaceri de succes: 

Publicitate,implicare,comunicare și acel ceva care să atragă oamenii. Le luăm pe rând: Publicitatea- Publicitatea este primul ingredient pentru o afacere de succes. Dacă nu ai măcar o zi de publicitate,logic că impactul social va fi aproape zero. Bine,sunt puține excepții,dar trebuie să ne bazăm pe lucrurile sigure,nu pe probabilități. Nouă ne lipsește publicitatea. OK,nu mă refer la farmacii,la bănci,la magazine. Mă refer la micile întreprinderi,la companiile din domeniul turistic și așa mai departe. Publicitatea nu se rezumă numai la televizor, există acele panouri stradale,anunțurile de pe Google,sau reclamele de pe orice site/aplicație. Variante sunt,numai susținere financiară din partea statului să avem!

Trecem la implicare,care la noi este nulă în majoritatea cazurilor. La noi,afacerile merg numai pe interes,dar nu pe interesul de a avea clienți fericiți,ci pe acela de a avea profit financiar. Am spus-o,și o voi spune de miliarde de ori: primordială este fericirea clienților,pentru că de la ea vin banii... Voi chiar credeți că un om nemulțumit de serviciile voastre se va întoarce la voi?! Logic că nu! Dacă pui un tarif mare,dar oferi servicii de proastă calitate,omul o să vină o dată la tine și după o să se reorienteze. O să ai să zicem o sută de clienți într-o lună,îți vor da o recenzie proastă și după 15 zile nu te va mai vizita nimeni,prin urmare vei da faliment. Cheia succesului este să pui tarife mici,accesibile pentru toată lumea și să oferi servicii de calitate. Clientul va fi mulțumit,vei avea o recenzie bună și vei fi recomandat. Astfel o să ai mii de clienți zilnic și vei avea un profit de zeci de ori mai mare.

Despre comunicare,avem aceeași situație ca la implicare,este aproape nulă. Toată lumea s-a întâlnit măcar o dată cu un angajat fără chef de muncă. Logic că v-ați simțit ignorat,luat în batjocură și primul sentiment a fost să plecați din acel loc. Asta se întâmplă în România. Patronii au pretenții de situație financiară excelentă,dar ei nu comunică deloc cu clienții lor. Sfatul este,logic,să comunicați atât cu personalul cât și cu clienții. Astfel câștigi încredere. 

În România,în mediul afacerilor,este prezentă doar dorința de impact socio-economic. Acele patru ramuri lipsesc cu desăvârșire. 

Aaa,erau patru,mai aveam de spus despre acel ceva. Acel ceva ține de iubirea ta față de muncă. Pe atât de scurtă definiția,pe atât de importantă iubirea.

Sper că primul blog economic v-a plăcut și vă îndemn să vă abonați la newsletter din pagina de contact,completând chenarul cu adresa dumneavoastră de email și dând click pe butonul de dedesubt!

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți