CÂTEVA CHESTII DESPRE DISCRIMINARE

15.03.2020

CE ESTE DISCRIMINAREA?

Hai să o caracterizăm printr-un dialog simplu:

-UN DEȚINUT ARESTAT ÎȘI CERE DREPTURILE-

-Îmi puteți spune și mie de ce sunt arestat?

-Ești negru,și negrii nu au voie să se plimbe noaptea pe străzi.

-Ce faceți dumneavoastră se numește discriminare!

-Bine că mi-ai spus,dar nu am ce vorbi cu tine

-De ce?

-Omule,ești negru! Ce mai vrei?!

-Doresc să îmi apelez avocatul.

-I-auzi,vrei cam multe...

Ne oprim aici cu dialogul. Am vrut să evidențiez ideea discriminării pe bază rasială. Sper că v-ați dat seama,discriminarea este fapta ilegală prin care o persoană este privată de drepturi și libertăți pe baze etnice,rasiale,de sex,naționaliatate și orice alt mod prin care oamenii se deosebesc. Problema este mare,încă. Aceasta nu a dispărut. Spun asta pentru că și eu sunt discriminat de multe ori,datorită culorii tenului,care este mai închisă,dar nu are nicio legătură cu etnia sau naționalitatea. În primul rând,discriminarea rasială este lipsită de orice fel de logică,având în vedere că tenul este colorat de cromozomi,adică este un fapt strict biologic. Nu e ca și cum restul ar avea vreo logică,dar această bază este cea mai ilogică. Acum că am descoperit ce e discriminarea,să vedem cum o combatem.

NU ESTE O SOLUȚIE SĂ TRECI PESTE! Soluția este să argumentezi orice comentariu faci. Asta e tot,așa de simplu. Însă trebuie să vii cu niște argumente solide, în care să incluzi,recomandat,un exemplu. Sper că v-am ajutat cu ce am putut,iar dacă situația este gravă,nu ezitați,contactați autoritățile,căci aceasta este o faptă ilegală gravă și se poate ajunge la pedeapsa cu închisoarea.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți