PRIMUL BLOG: UTILIZAREA SITE-ULUI

14.03.2020

Bine ați venit pe noua platformă online. Mai exact,pe primul blog. Ce e cu site-ul ăsta? Păi,să vă explic. Este un loc în care ne expunem ideile,cum am scris și pe prima pagină. Știu,știu,nu am niciun forum pe site,deci teoretic nu puteți publica articole sau adăuga comentarii la cele existente. Mi-aș fi dorit să o pot face,dar tehnologia îmi pune din nou bețe în roate. Așa că, trimiteți ideea voastră sau orice alt lucru pe email,pe care îl găsiți în pagina de contact,însoțit de numele vostru dacă doriți iar eu îl voi publica exact sub forma sub care l-ați scris,exceptând cazurile în care nu respectați următoarele reguli de bază:

-Să aveți o exprimare adecvată,fără jigniri la adresa unei persoane

-Să nu includeți date de tip adresă,număr de telefon

-Să nu promovați crime,acte teroriste,furturi,sau orice act ilegal

-Să nu discriminați sub nici o formă

În cazul în care aceste reguli nu sunt acceptate,voi edita mesajul în așa fel încât neregulile să nu mai existe sau nu îl voi publica. Fie că acesta este publicat,editat sau nepublicat,veți fi notificat tot prin email că am luat la cunoștință mesajul și dacă este cazul,voi comunica orice tip de observație. Mesajele vor fi verificate Sâmbătă sau Duminică,dar acest termen poate fi decalat. Termenul de așteptare pentru răspuns variază de la o oră la 14 zile,însă vă asigur că acesta a fost vizualizat și veți fi notificat.

Vă urez încă o dată bun venit și orice lucru doriți să îmi comunicați,folosiți instrucțiunile de mai sus. De asemenea, puteți accesa pagina de contact apăsând pe iconița de mai jos.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți